Front Page › Forumlar › Kamu Yönetimi Çalışma Alanları › Yönetim Bilimleri › Modern Dönem › Yanıtla: Modern Dönem
Modern Kuram, Çalışanların karmaşık olduğunu ve çeşitli faktörler tarafından motive edildiğini öne sürmektedir. Örgütler dinamik ve açık sistemler olarak ele alındığı için değişim ve karmaşıklık bu kuramın üzerinde durduğu temel noktalar olarak karşımıza çıkar. Modern dönem bu yönüyle klasik ve neoklasik dönemden farklıdır. Modern yönetim anlayışına göre örgütler, çevreden belirli girdiler alan, bunları belirli bir dönüşüm sürecinden geçirerek çevreye çıktılar sunan ve kendi içinde birbirleriyle ilişkili alt sistemler ve işlevlerden oluşan toplumsal sistemlerdir. Modern yönetim akımı sistem yaklaşımı ve durumsallık yaklaşımı olmak üzere ikiye ayrıldığını söyleyebiliriz.